Hyppää sisältöön

Asiakaspalvelun ammattilainen – PAM/Tredu

13.11. 12:00 - 27.11. 16:00
verkossa

Uusi ilmainen koulutus kaikille PAMin jäsenille.

Asiakaspalvelun ammattilainen!

Hakuaika päättyy 1.10.2024.

• Miten tunnistan omia vahvuuksiani asiakaspalvelijana voimakehää
hyödyntäen?
• Mitä on asiakaskokemus ja miksi se on tärkeää?
• Minä asiakaspalvelijana?
• Miten kohtaan erilaiset asiakkaat?
• Miten toimin vaihtelevissa ja haasteellisissa asiakastilanteissa?

Koulutuspäivät ( 3 iltapäivää) sisältävät keskustelua aidoista asiakaspalvelutilanteista ja harjoituksia pienryhmissä. Koulutuspäivien välissä on välitehtäviä. Koulutuksen aikana tutustutaan myös jatko-opintomahdollisuuksiin. Koulutus soveltuu sekä asiakaspalvelu-uraa aloitteleville sekä jo asiakaspalvelun parissa pidempään työskennelleille.
PAM maksaa osallistumismaksun. Edellytyksenä maksulle on, että osallistuu kaikille kolmelle opetusjaksolle.
Mahdollista ansionmenetystä koulutuksen ajalta ei korvata.
Koulutuksesta saa todistuksen.

Koulutuspäivien tarkemmat sisällöt alla:

Päivä 1: 13.11.2024 klo12-16
Asiakkaan palveluodotukset – mitä asioita arvostetaan ja pidetään tärkeinä, mikä mahdollisesti ärsyttää

Asiakaskokemus- tunne, viestinnän selkeys ja läpinäkyvyys, omnichannel + kosketuspisteiden tunnistaminen. Mistä syntyy odotukset ylittävä palvelukokemus?

Päivä 2: 20.11.2024 klo12-16
Vuorovaikutustyylit – erilaisuuden tunnistaminen, vuorovaikutustaidot, omien tunteiden hallinta + viestinnän häiriöt, aggressiivisen asiakkaan kohtaaminen

Reklamaatiot – asiakkaat toiminnan kehittäjinä, asenne

Päivä 3: 27.11.2024 klo12-16
Voimakehä – omat vahvuudet Voimakehän kautta

Jatkomahdollisuudet – tutkintojen esittely

Lisätiedot

Kesto
3 etäopetuspäivää 13.11. 20.11. ja 27.11. klo 12-16
Kohderyhmä
Jäsen
Tapahtuman luonne
Etäopetus
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen käynnissä
Sijainti
verkossa
Yhteystieto
Tredu: marja-leena.pajusaari@tampere.fi, PAM: koulutus@pam.fi
Kouluttaja
Tredu

Haku