Hyppää sisältöön
Artikkelit

09.09.2024 13:17

Uusia eväitä asiakaspalvelutyöhön

Viime keväänä ensi kerran järjestetty Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutuskokonaisuus saa tänä syksynä jatkoa. Nyt etäopetuksena järjestettävässä koulutuksessa pureudutaan asiakaskokemuksen rakentamiseen, vuorovaikutustaitojen kehittämiseen sekä omien vahvuuksien tunnistamiseen.

Tamperelainen Kimmo Tacklin löysi PAMin tarjoamasta Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutuksesta uusia työkaluja ja näkökulmia työhönsä.

– Koulutuksesta oli ehdottomasti käytännön hyötyä. Erilaisten harjoitusten myötä ymmärsin omia vahvuuksiani ja heikkouksiani paremmin, kertoo kevään koulutukseen osallistunut tamperelainen Kimmo Tacklin.

Kimmon urapolku on kulkenut hoito- ja ravintola-alan kautta nykyiseen työhön Tampereen Scandic Rosendahl -hotelliin. Siellä hän vastaa kokouspalveluiden järjestelyistä, esitystekniikasta sekä opiskelijoiden ohjauksesta. Koulutuksesta hän ammensi konkreettisia työkaluja erityisesti haastavien tilanteiden hoitamiseen.

Paitsi käytännön hyötyä, Kimmo kuvaa koulutuksen nostaneen asiakaspalvelutyön arvostusta myös hänen omissa silmissään.

– Ymmärsin, kuinka moninaista työtä teemme ja kuinka tärkeä merkitys vuorovaikutustaidoilla on työssä onnistumiselle.

Hän suosittelee koulutusta kaikille asiakaspalvelutyön parissa työskenteleville.  

– Rohkeasti mukaan! Työelämän muutostahti on sellainen, että oman osaamisen kehittämiseen kannattaa panostaa.

Kiinnostuitko? Hae mukaan!

PAMin ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredun yhteistyöllä tuottama ammatillinen koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta lähiopintoina suoritettavasta iltapäivästä. Koulutus sopii niin hiljattain asiakaspalvelutehtävissä aloittaneille kuin asiakaspalvelun parissa pidempään työskennelleillekin. PAMin jäsenenä koulutus on sinulle maksuton.

Hae mukaan 1.10.2024 mennessä.

Teksti: Minna Raitapuro
Kuva: Tomi Leporinne

Avainsanat:

jäsenyys koulutus

Mitä pidit tästä sisällöstä?

Haku