Hyppää sisältöön
Artikkelit

16.01.2025 10:38

Uusia eväitä asiakaspalvelutyöhön

Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutuskokonaisuus saa alkuvuodesta 2025 jatkoa. Koulutuksessa pureudutaan asiakaskokemuksen rakentamiseen, vuorovaikutustaitojen kehittämiseen sekä omien vahvuuksien tunnistamiseen.

Tamperelainen Kimmo Tacklin löysi PAMin tarjoamasta Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutuksesta uusia työkaluja ja näkökulmia työhönsä.

– Koulutuksesta oli ehdottomasti käytännön hyötyä. Erilaisten harjoitusten myötä ymmärsin omia vahvuuksiani ja heikkouksiani paremmin, kertoo kevään koulutukseen osallistunut tamperelainen Kimmo Tacklin.

Kimmon urapolku on kulkenut hoito- ja ravintola-alan kautta nykyiseen työhön Tampereen Scandic Rosendahl -hotelliin. Siellä hän vastaa kokouspalveluiden järjestelyistä, esitystekniikasta sekä opiskelijoiden ohjauksesta. Koulutuksesta hän ammensi konkreettisia työkaluja erityisesti haastavien tilanteiden hoitamiseen.

Paitsi käytännön hyötyä, Kimmo kuvaa koulutuksen nostaneen asiakaspalvelutyön arvostusta myös hänen omissa silmissään.

– Ymmärsin, kuinka moninaista työtä teemme ja kuinka tärkeä merkitys vuorovaikutustaidoilla on työssä onnistumiselle.

Hän suosittelee koulutusta kaikille asiakaspalvelutyön parissa työskenteleville.  

– Rohkeasti mukaan! Työelämän muutostahti on sellainen, että oman osaamisen kehittämiseen kannattaa panostaa.

Kiinnostuitko? Hae mukaan!

PAMin ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredun yhteistyöllä tuottama ammatillinen koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta lähiopintoina suoritettavasta iltapäivästä. Koulutus sopii niin hiljattain asiakaspalvelutehtävissä aloittaneille kuin asiakaspalvelun parissa pidempään työskennelleillekin. PAMin jäsenenä koulutus on sinulle maksuton.

Hae mukaan 19.2.2025 mennessä.

Teksti: Minna Raitapuro
Kuva: Tomi Leporinne

Avainsanat:

jäsenyys koulutus

Mitä pidit tästä sisällöstä?

Haku