Artikkelit

18.12.2023 17:21

Piparkakkukilpailun voittaja on Fiinu Honkakoski

PAMin piparkakkukilpailu keräsi osallistujilta toinen toistaan upeampia piparkakkuluomuksia. Voittajatyössä PAMin jouluinen lakkojuna kerää mukaansa pipariukot kyltteineen.

Voittajatyössä yhdistyy yhdessä tekeminen ja ajankohtainen työmarkkinatilanne.

Piparkakkukilpailun raati valitsi voittajaksi ”lakkojuna” -luomuksen, jonka loihti oululainen Fiinu Honkakoski. Voittajatyössä PAMin jouluinen lakkojuna kerää mukaansa pipariukot kyltteineen. Citymarketin myyjänä työskentelevä Fiina sai idean viimeaikaisista PainavaSyy -toimista.

”Halusin kuvata jotenkin sitä, että olemme tässä yhdessä liikkeellä. Julkisen liikenteen lakkojen myötä tuli ajatus junasta”, hän kertoo.

Toiseksi kilpailussa sijoittui teos ”Työrukkaset”, jotka hiljattain ripusti naulaan kokkina työskennellyt Janne Sarola. Kolmannelle sijalle kilpailussa ylsi Tarja Laihon ja lasten ”PAM Cafe”, jonka yksityiskohtaiset ja koristelut vakuuttivat raadin.

Kilpailun raati painotti valinnoissaan tehtävänantoa, jossa kilpailutöiltä toivottiin luovuutta sekä yhteyttä PAMiin. Piparkakkukilpailun voittaja palkitaan 50 euron arvoisella lahjakortilla, sekä toiseksi ja kolmanneksi sijoittuneet 30 euron lahjakortilla. Kilpailuun otti osaa yhteensä 31 osallistujaa.

Onnea voittajille ja lämmin kiitos kaikille osallistujille!

Ihastele upeita kilpailutöitä

Avainsanat: