Hyppää sisältöön
Uutiset

18.09.2023 10:05

Kolahtiko postiluukusta PAMin mainos?

PAM lähettää suoramarkkinointipostia kertoakseen liittoon kuulumisen merkityksestä. Nyt on hyvä aika liittyä PAMiin, ottaa jäsenyyden hyödyt puheeksi omalla työpaikalla ja pyytää työkaveria liittymään liittoon.

Madalsimme kynnystä liittyä jäseneksi. Liity PAMiin

PAM lähettää vuosittain tuhansia osoitteellisia suoramarkkinointikirjeitä. Kirjeiden tavoitteena on lisätä tietoisuutta PAMista, liiton jäsenyydestä sekä eduista, joita jäsenenä saa.

Suoramarkkinointipostia lähetetään PAMista lähes joka kuukausi. Lisäksi suurempia massapostituksia lähetetään 1-2 kertaa vuodessa. Seuraava 250 000 kappaleen massapostitus ilmestyy viikolla 39 (18.-22.9.) ja se tavoittaa ihmisiä laajasti ympäri Suomea.

Massapostituksen tukena PAM toteuttaa mainoskampanjaa sosiaalisessa mediassa toiminnastaan sekä jäsenyyden hyödyistä.  Siksi työpaikoillakin on nyt hyvä aika ottaa puheeksi PAMin jäsenyys ja suositella PAMin jäsenyyttä työkaverille. Se onnistuu helposti osoitteessa pam.fi/suosittele

Saitko turhaan postia PAMista?

Syyskuussa toteutettavan massapostituksen kohderyhmän on poiminut Väestötietojärjestelmän jälleenmyyjänä toimiva Dun & Bradstreet Marketing Oy, joka on PAMin yhteistyökumppani. Osoitteellisessa suoramarkkinoinnissa PAM tilaa yhteistyökumppanin kautta kohderyhmään haarukoitujen henkilöiden nimi- ja osoitetiedot. Kohderyhmässä on mukana eri ikäisiä henkilöitä eri puolilta Suomea, opiskelijoita ja esimerkiksi henkilöitä, joiden väestötietojärjestelmässä olevissa tiedoissa on mukana palvelualojen yleisimpiä ammattinimikkeitä esimerkiksi myyjä, kokki, tarjoilija. Dun & Bradstreet Marketing Oy ei luovuta tietoja PAMille.

Päivitä omat tietosi Väestötietojärjestelmään

PAM on tehnyt osoitteellista suoramarkkinointia jo useiden vuosien ajan. Suoramarkkinoinnin tavoitteena on tuoda PAMia tunnetuksi Suomessa sekä kertoa yksityisillä palvelualoilla työskenteleville PAMin tekemästä työstä työehtojen ja työehtosopimusten kehittämisessä.

Välillä suoramarkkinointiposti voi saavuttaa henkilön, jonka työ tai elämäntilanne ei liity yksityisiin palvelualoihin tai PAMiin.  Syy tähän on henkilön voimassa olevat tiedot Väestötietojärjestelmässä, jotka saattavat olla esimerkiksi vanhoja: muuttunut elämäntilanne tai vaihtunut ammattiala on voinut jäädä päivittämättä järjestelmään.

Suuren kohderyhmän osalta sattuu välillä myös virheitä. Kohderyhmäpoimintaa ei pystytä tekemään vain yksityisillä palvelualoilla työskenteleviin henkilöihin, jotka työskentelevät Palvelualojen ammattiliitto PAMin neuvottelemien työehtosopimusten alaisissa töissä.

Suoramarkkinointia voi rajoittaa erilaisin keinoin, kuten ottamalla käyttöön osoitteellisen suoramainonnan rajoituspalvelun – Posti-Robinsonin. PAMin suoramarkkinoinnin osalta pidettävän Robinson -rekisterin ylläpitää yhteistyökumppani Bisnode, jonne PAM ilmoittaa listalle lisättävät henkilöt saatujen ilmoitusten mukaan. Suoramarkkinointia voi estää myös tekemällä kiellon tietojen luovutuksesta suoraan Väestötietojärjestelmään Digi- ja väestötietoviraston verkkosivujen kautta täällä.

Avainsanat:

jäsenyys

Mitä pidit tästä sisällöstä?

Haku