PAM 069 jäsenille 2 kierrosta Turun Linnassa

5.11. 17:00 - 6.11. 19:00

K-11 Turun Linna – rikokset, rangaistukset ja vankilat-kierros tiistaina 5.11.2024 klo 17:00 tai keskiviikko 6.11.2024 klo 17:00 Paikka Linnankatu 80, Turku, Suomi. Ei sovellu huonojalkaisille. PAM 069 jäsenille hinta: 10 €, avec 16 €, maksetaan toimistoon tai laskulla. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittautuminen on sitova. Linnan kuuluisia vankeja olivat mm. kuningas Eerik XIV, Nuijasodan päällikkö Jaakko Ilkka ja naisseikkailuistaan tunnettu aatelismies Carl Jordan. Turun linnan esilinnan eteläsiipi otettiin kokonaan vankilakäyttöön 1800-luvulla ja viimeiset vangit jättivät linnan runsaat sata vuotta sitten. Vai jättivätkö? Vankilasta toiseen vaeltaessasi tutustut oppaan johdolla linnan vankilahistoriaan ja samalla kuulet erilaisista rikoksista ja niistä seuranneista rangaistuksista. Ilmoittaudu toimistolle viimeistään 25.10., joko toimiston aukioloaikana puh. 0405005543 tai ajasta riippumattomasti toimisto@pam069turku.com tai netin ilmoittautumiskaavakkeella.

Ammattiosasto
069 PAM - Liikealan Turun seudun osasto ry