PAM osasto 135 jäsenetuja / toimisto

31.12. 0:01 - 23:59

Jäsenhankintakilpailu 1.1.-31.12.2024, jossa kaikkien osastoomme maksavia jäseniä hankkineiden osaston jäsenten kesken arvotaan 3 kertaa vuodessa lahjakortit 1*100€ ja 3*20€, yksi arpa per hankittu jäsen. Liittyvien jäsenten tulee olla varsinaisia jäseniä, ei opiskelijajäseniä.

Lomaile Kuusamossa! Kaikkien pamilaisten vuokrattavana Rukalla sijaitsevat osaston kohteet KanervaRuka ja Salmi. Uutena tämän vuoden alusta lemmikit sallittu KanervaRukassa. Kurkkaa esittelyt ja hinnasto kotisivuilta. Vuokraus ja majoitustiedustelut Ruka-Ko Oy: info@rukako.fi tai p. 020 734 4790 ma-pe 10-16 tarkista aukioloajat rukako.fi.

Jäsenetuja v. 2024 käytettävissä 4 kpl/etulaji: palveluetu 4/v, lippuetu 2+2 ja liikuntaetu 4/v.
Jäsenetuja varten tositteiden toimitus kauden loppuun mennessä osaston toimistolle yhteystietoinesi: nimi, jäsennumero, tilinumero ja puhelinnumero tai sähköposti. Ilmoitathan pyydetyt yhteystiedot jokaisen etuhakemuksesi yhteydessä. Tositteiden tulee näkyä selkeästi kokonaisuudessaan. Niiden tulee olla riittävän tarkkoja myös tulostettaessa. Ei etua kulttuuri- tai liikuntaedulla maksetuista (Smartum, ePassi tms.).

Palveluetu 10 € per käynti/kuitti, yhteensä neljä (4) etua ajalla 1.1.-31.12.2024 käyttämästäsi palvelusta: parturi-kampaamo tai kosmetologi tai hieronta. Tositteista tulee käydä ilmi käytetty palvelu: mitä, missä, milloin ja hinta sekä maksutapa. Kuitti ja maksutosite.

Lippuetu 50%, kuitenkin etu enintään 30€ per lippu Oulun alueen tapahtumien pääsylipuista (ei VIP) vapaavalintaisesti teatteri, konsertti, urheilu tai elokuva. Kevätkaudella kahdesta (2) tammi-kesäkuun tapahtumasta ja syyskaudella kahdesta (2) heinä-joulukuun tapahtumasta. Lipusta tulee käydä ilmi hinta sekä mitä, missä ja milloin, ja kuitista maksutapa. Etu maksetaan tapahtuman jälkeen toimitettua lippua ja maksutositetta vastaan. Huom. ota rannekkeeseen vaihdettavasta lipusta kopio maksutositteen liitteeksi. Katso tarkempi info kotisivuilta.

Liikuntaetu yhteensä neljä (4) etua liikuntamaksuista vaihtoehdoista 1-4:
1) Oulun kaupungin liikuntapalveluiden 10 kerran sarjakortista, kuntoilukortista tai kuukausikortista.
Jäsenetu 15 € / 7 € aleryhmät. Kuitti ja maksutosite.
2) Kempeleen Zimmarin 10 kerran uintisarjakorteista jäsenetu 15 € / 7 € aleryhmät. Kuitti ja maksutosite.
Huom. Zimmarissa saat voimassa olevalla PAMin jäsenkortilla (osasto 135) edun myös suoraan maksettaessa. Tässä yhteydessä ei voi käyttää liikuntaetua.
3) Osaston toimistolta jäsenhintaan rajoitetusti 10 kerran sarjakortteja, jäsenetu 15 € / 7 € aleryhmät. Oulun kaupungin liikuntapalvelut 30€ (45€) tai 18€ (25€) työtön, eläkeläinen, opiskelija + korttipantti 3 € ensimmäisestä kortista tai tyhjän Cardin vaihto ladattuun. Tai ZIMMARIIN 40€ (55€). Käteismaksu, ei korttipäätettä. Varaudu esittämään voimassa oleva jäsenkorttisi.
4) Uutena! Kuntosalin kk-maksusta jäsenetu 10€. Etua varten tulee olla omalla nimellä oleva lasku ja maksutosite.

Kaikki jäsenedut ja ajankohtaiset asiat kotisivuilta: www.liikealanoulunosasto.fi.
Osaston toimistolla voit asioida maanantaisin klo 9-12 ja 13-16, muina päivinä (ti-to) sovittaessa.
PAM – Liikealan Oulun osasto ry, Uusikatu 22 (4.krs), 90100 OULU, p. 044 5450 135 ma-to klo 9-12 ja 13-16,
osasto135@liikealanoulunosasto.fi.

Ammattiosasto