Hyppää sisältöön
Artikkelit

05.03.2024 08:45

Uusi koulutuskokonaisuus nostaa asiakaspalvelutaidon profiilia

Tänä keväänä pyörähtää käyntiin uusi Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutus, jossa pureudutaan asiakaskokemuksen rakentamiseen, vuorovaikutustaitojen kehittämiseen sekä omien vahvuuksien tunnistamiseen.

– Asiakaspalvelutaito on todella keskeinen ja tärkeä taito, jota vähätellään valitettavan usein. Uusi Asiakaspalvelun ammattilainen -koulutus tekee palvelualoilla työskentelevien keskeisen osaamisen näkyväksi ja palvelee laajasti jäsenkuntaamme, sanoo PAMin koulutuspäällikkö Merja Westman.

PAMin ja Tampereen seudun ammattiopisto Tredun yhteistyöllä tuottama ammatillinen koulutuskokonaisuus koostuu kolmesta lähiopintoina suoritettavasta iltapäivästä, joiden aikana pureudutaan asiakaskokemuksen rakentamiseen, vuorovaikutustaitojen kehittämiseen sekä omien vahvuuksien tunnistamiseen.

– Nyt on ainutlaatuinen tilaisuus päästä hiomaan omia asiakaspalvelutaitojaan! Uusi koulutus sopii niin hiljattain asiakaspalvelutehtävissä aloittaneille kuin asiakaspalvelun parissa pidempään työskennelleillekin. Koulutukseen osallistumisesta saa myös todistuksen, jolla voi virallisesti osoittaa omaa osaamistaan työelämässä ja opiskelussa, Westman kertoo.

– Opintojen jatkamisesta tai ammatillisen tutkinnon suorittamisesta kiinnostuneet voivat myös hyödyntää tämän koulutuksen osana opintoja eli hyväksi lukea useampaan eri tutkintoon.

Kevään 2024 koulutus järjestetään lähiopintoina Tampereella huhtikuussa kolmena iltapäivänä: 3.4., 10.4. sekä 15.4. Ensi syksynä saman koulutuksen voi suorittaa myös etäopetuksena.

– Jos kiinnostuit koulutuksesta, niin varmista paikkasi ajoissa ja ilmoittaudu mukaan. Lämpimästi tervetuloa PAMin jäsenille räätälöityyn koulutukseen! Westman kannustaa.

Ilmoittaudu mukaan!

Lue tarkemmat tiedot ja ilmoittaudu mukaan. PAMin jäsenenä koulutus on sinulle maksuton.

Teksti: Minna Raitapuro
Kuva: Aki Rask

Avainsanat:

jäsenyys koulutus

Mitä pidit tästä sisällöstä?

Haku