Artikkelit

05.09.2022 15:05

Uutta inspiraatiota uravalmennuksesta

PAMin keväällä 2021 startannutta maksutonta Urapalvelua on ehtinyt hyödyntämään jo lukuisa joukko jäseniä. Urapalvelun vaikuttavuuskyselyn mukaan palvelun neuvoihin ja apuun ollaan erittäin tyytyväisiä.

Esa Hukkanen on yksi PAMin urapalvelun henkilökohtaisista valmentajista. Kuva: Eeva Anundi

PAMin Urapalvelut on tarkoitettu kaikille jäsenille. Moni omaa työtään, siinä jaksamista ja kehittymistä pohtinut on saanut henkilökohtaisesta valmennuksesta uutta puhtia ja selkeämpää otetta omaan työhönsä.

Valmennukset ovat saaneet osallistujilta erittäin hyvää palautetta. Urapalvelun vaikuttavuuskyselyn palautteissa sanotaan muun muassa:

”Sain todella paljon apua valmennuksesta niin nykyisen työn tekemiseen kuin mahdollisen uuden hakemiseen.”

”Olin hyvin tyytyväinen henkilökohtaiseen valmennukseen ja myös webinaariin, johon osallistuin.”

Jokaiselle jotain

Urapalvelun webinaarit ovat suosittuja, esimerkiksi Talous tiukilla -webinaariin osallistui yli 70 jäsentä ja Minustako aikuisopiskelija -webinaariin yli 40 jäsentä. Keväällä 2022 etänä järjestetyt pienryhmät täyttyivät heti.

Urapalvelussa voi hyödyntää myös videohaastattelu­simulaattoria, jossa pääsee harjoittelemaan työhaastattelua autenttisessa ympäristössä. Treenata voi itsenäisesti tai henkilö­kohtaisen valmentajan kanssa. Materiaalipankista löytyvät puolestaan kaikki työnhakuun liittyvät asiakirjat, kuten CV- ja hakemuspohjat.

Palvelun tarjontaa kehitetään jatkuvasti ja jäsenten toivomia ­aiheita pyritään käsittelemään niin webinaareissa kuin pienryhmissä.

Avainsanat:

jäsenyys koulutus